torsdag 4 oktober 2012

kanelbullens dag.

Idag är det kanelbullens dag. Så för att fira det så har vi (såklart) ätit inget mindre än just kanelbullar. Både hembakade men även köpta. Vi lyxade till det rejält med massa bullar. Men det får man göra. Speciellt på såna här dagar. 



Ikväll jobbar jag 16-21, ganska skönt med ett kort pass. Då hinner man liksom göra något på dagen innan man jobbar, till skillnad från om man jobbar 12-21. Då hinner man ju inte göra något alls innan. Nu idag har jag hunnit med både en långpromenad, duscha, se film, diska, städa lite, fika och nu ska jag iväg och panta en hel massa flaskor som vi har liggandes under diskbänken. Imorgon jobbar jag också ett kort pass, 7-12. Då har jag hela dagen kvar sen när jag slutat jobba. Så då ska jag försöka hinna med massa grejer också. Och sen blir det helg! Så skönt!

Men nu för att hinna göra lite fler grejer innan jag börjar så måste jag lägga ifrån mig datorn. Adjöss!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar