torsdag 5 juli 2012

studentdagen.


Jag hade en helt fantastisk studentdag. Hade inga förväntningar alls på dagen men den blev huuuur bra som helst i alla fall. Fick spendera den med mina allra bästaste och fick de bästa studentpresenterna någonsin. Så jag kan inte vara något annat än nöjd.
Känns dock väldigt trist att man inte kommer gå tillbaka till skolan i höst och få träffa alla klasskompisar.. plugget däremot, det kommer jag inte sakna över.huvud.taget. 


Har tänkt hur länge som helst att jag ska lägga ut lite bilder från studenten. Har dock inte tagit mig i kragen och gjort det förrän nu. Men bättre sent än aldrig i alla fall. Här har ni några bilder från en av de absolut bästa dagarna i mitt liv. Se och njut. Orkar inte skriva några texter till bilderna så jag låter de tala för sig själv helt enkelt. 



 Pusshej /Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar