söndag 15 juli 2012

IKEA.

I fredags begav sig jag och Ludvig till IKEA för att inhandla en hejdundrans massa grejer till våran lägenhet. En riktigt trevlig dag var det. Men jag kan säga att det kostar verkligen att flytta och få det fint..
Så igår spenderade vi nästan hela dagen med att bara bygga ihop alla dessa möbler och få ordning på allting. Och nu är nästan allting klart. Några smågrejer kvar bara. Men vi är nöjda!!

Det här toalettskåpet började jag sätta ihop och sen tog Ludvig över. Och när det bara är det sista kvar att sätta fast dörren så märker han att en hylla sitter på fel plats så att allt är fel. Han måste därför ta isär HELA skåpet för att jag satte den på fel plats det första jag gjorde. Skämdes en aning då.. Men efter att sen ha påtat ihop det ännu en gång så blev det väldigt fint. 
Ett tag fick vi lite hjälp av vår kära granne Filip.
Det var kaos där ett tag med grejer överallt. 
//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar