lördag 21 juli 2012

Stress.

Sitter på bussen på vägen hem från jobbet just nu och det ska bli vansinnigt skönt att komma hem. Har varit en fruktansvärt hektiskt förmiddag idag. Fick inte lunch förrän kvart över ett som vi i vanliga fall brukar få 11-11.30. Sen när jag väl satt mig för att äta lunch var jag tvungen att springa ut tre gånger för att hjälpa föräldrarna på föräldrarummen. Så fick inte en sån lugn lunch precis. Men dagen har gått fort i alla fall vilket är bra! Och nu ska jag hem och städa, vila och se lite oth innan Ludvig kommer hem från Vilhelmina!
Imorgon jobbar jag eftermiddag vilket också känns skönt för då kan man sova ut lite på morgonen. Dessutom ska jag träffa min kusin, henne sambo och deras barn imorgon innan jag börjar. Mys!!

Men nu ska jag försöka sova lite på bussen innan jag är hemma! Adjöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar