onsdag 31 augusti 2011

someone like you.

True talent på tv. Mamma bredvid mig i soffan och jordgubbar och glass i en skål i min famn. Inte helt fel alls måste jag säga! Jag avnjuter förmodligen de sista jordgubbarna för den här säsongen vilket känns lite jobbigt. För jordgubbar måste nog vara det absolut godaste som finns nästan tycker jag. Det är få saker som är så gott som färska jordgubbar från landet och lite glass. Nu är de här jordgubbarna i och för sig inte från vårat eget jordgubbsland, inte ens från Sverige tror jag att de var. Men det var riktigt goda ändå. Så jag är nöjd, nöjd och belåten.
 Och strax ska jag nog dra mig iväg till Ludvig en liten stund också. Så då blir kvällen ännu bättre!

 Idag var jag i Umeå tillsammans med Amanda och vi tog hål i våra öron. Äntligen! Hon tog i tragus (den lilla flärpen) och jag tog på ovanörat(?). Har pratat om det där ett bra tag och nu är det äntligen gjort. Det blev även att säga hejdå till henne eftersom hon åker till Italien på lördag och blir där i minst tre månader. Så man kommer inte kunna träffa henne på länge. Så det kändes ju lite tråkigt dock. Men sånt är livet. Man kan inte hålla kvar alla här i Vännäs för alltid.

Nu, iväg till min finaste! Adjöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar