onsdag 7 september 2011

vinter och kyla.

Känner att jag nästan börjar längta lite till den här tiden, då det är snö ute och man måste klä sig varmt. Och då man kan ha på sig sina varmaste, mysigaste kläder och krypa ner i soffan med en filt och varm choklad utan att svettas. Ja,. det längtar jag efter. Har massa kläder i garderoben som bara väntar efter att få bli använda. Men just nu är det ännu lite för varmt ute tyvärr..

Har precis haft ett prov om andningsorganen och deras sjukdomar. Jättekuul!! fast inte så jätte. Men det gick bra i alla fall som tur är.

Ja,. det var det jag tänkte dela med mig av. Händer inte så mycket intressant nu. Eller det kanske det gör. Men jag är för trött för att orka skriva och tänka.. Skolan tar kål på en, och vi har knappt gått två veckor. Heja!

Nu börjar snart nästa lektion. Adjöss

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar