lördag 10 september 2011

klass 9C.

Är precis hemkommen från slalombacken där det var fest med typ 1000 människor. Nä, inte riktigt. Men nästan. Det började med att det var typ klassåterträff med min gamla klass från Hammarskolan. Men sen efter ett tag kom det jättemycket annat folk och det blev fest för alla. Men det var trevligt. Kul att få träffa alla gamla klasskompisar som jag inte träffat sen jag bytte klass i åttan. Riktigt kul, känner att jag har saknat en del av dom rätt mycket.
Dock så kom jag ganska sent dit för innan var jag och min familj hos Jonssons på Hästhovsvägen och åt god mat (Ugali, med händerna!!!) och pratade massor om Tanzania och såg bilder från nu när dom var där i somras. Jag längtar lagomt mycket tills vi ska dit över nyår, fast är lite nervös också samtidigt. Det kommer nog bli spännande och roligt. En resa man aldrig glömmer.

Men nu mina vänner börjar mina ögonlock bli väldigt tunga och jag tror det är dags att släcka lampan.Viiii hörs!
Adjöken

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar