fredag 26 augusti 2011

som sagt..

..back on track!! Nu när Matilda har skrivit att vi ska börja skriva måste ju jag också göra det. Blir inte så långt det här för ska på några sec åka iväg till stugan. Något nytt? njaaa, skolan har börjat och gick min 3:de skoldag idag, känns ändå helt okej! Kommer bli ett stressigt men ändå ett bra år. Kommer bli 5 veckors praktik sammanlagt, ska till Tyskland med ur klassen, ska troligtvis till Malaysia med NoÄ (natur och äventyr) klassen och dyka och sedan har jag ju som alla andra projektarbetet vilket jag har lite panik inför, hoppas det ska gå bra!!Nu måste jag dra men måste bara säga extra stort hejdå till Arvid Nyström som åker till Ecuador och Julia Carlsson som åker till stockholm, så om ni läser detta... HEJDÅÅÅÅ kommer sakna er!!!
Lägger ut lite bilder från stugan när jag var där i sommras, ha det bäst!!


mormor och morfar

Blicken är inte att leka med




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar