onsdag 12 januari 2011

Skolstart

Första skoldagen idag, eller kan inte påstå att det var särskilt mycket till skola men. Klev upp sju och var faktiskt väldigt pigg, trodde igårkväll att jag skulle vara jättetrött idag och inte kunna ta mig upp. Men så var det inte. Jag for till skolan i vanlig tid och när jag kommer dit visar det sig att vi är fyra stycken, för att alla andra i klassen var i stan med iv-valet Ambulans- och akutsjukvård och hade någon övning, så vi andra hade alltså inga lektioner alls idag. Kul! Så jag gick upp sju när jag hade kunnat sova till åtminstone 10.

Ikväll var jag och Mamma och åt middag hos familjen Elo vilket var mycket trevligt. Och jag känner att jag måste börja umgås mer med unga fröken Hanna!

Imorgon har jag en lektion som börjar klockan 10 och det är idrott. Så jag har en ganska skön dag imorgon också. Sen på eftermiddagen blir det konfa. Blir nog en bra dag det också.

Nu ska jag gå och se ett avsnitt av vänner tror jag och ta mig något gott att fika.

Kan bjuda på en bild från nyår på mig och Emma.

Fotograf: Kalle


Adjöss // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar