söndag 16 januari 2011

16 januari

Hahaha, jag har ju en väldigt fin kompis. Julia Carlsson är hennes namn. Hon har en blogg, en fin blogg. Och idag fick jag den stora äran att vara med i ett inlägg. Eller egentligen inte bara vara med, utan jag fick faktiskt ett helt inlägg tillägnat till mig! Det var ett väldigt kul inlägg och jag skrattade högt när jag läste det. Ni kommer förmodligen inte tycka att det är lika kul som jag men känner att jag måste dela med mig av det till er andra också. För att läsa inlägget klickar ni här!
Tänkte inte skriva så mycket mer. Eller kan ju säga att jag har haft en bra helg och att det känns lite jobbigt att det är skola imorgon och att man faktiskt måste upp tidigt.. men men.

Nu ska jag släcka lampan och försöka sova.
Godnatt! // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar