lördag 15 januari 2011

link it to the world

Igår: Skola, och allt gick åt .....! Vi ska inte gå in på detaljerna så kanske jag får ett utbrott. Menmen, efter skolan åkte jag med Matilda och hennes mor in till stan och handlade lite. Borde inte köpt något men som jag är så gjorde jag det ändå. Sedan gick jag och Matilda och åt på max, eller det var jag som åt. Vi satt och kollade ut genom fönstret och sa vad folk tänkte och räknade fjällräven jackor, super kul. Sen bara strömmade det in kändisar. Simon, Fluffy, David, Hanna, Marcus sen kom också Emelie, Selma, Anton och Fredrik. Och jag fick träffa Annie, wiiiiiiie :D saknar henne så sjukt mycket, hoppas vi ses snart igen!!! Sedan blev det iaf Hamnmagasinet med Emelie, Selma och fler som kom senare ;) Fick höra min brors band för första gången, blir som lite små stolt över han hahaha! menmen, sen blev det fika på Café station och sen hemfärd för att sova!

Jag och Annie a long time ago, saknar!

Idag:
Skulle ut på skoterutflykt med folk men blev som smått sjuk och det är alldeles för kallt ute, så nu sitter jag bara i min säng och gör ingenting, ser väl om det händer något kult senare på dagen. Har inte så mycket mer att säga sååå hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar