onsdag 5 januari 2011

5 januari

Idag fyller min älskade bror Oskar, 29 år. Grattiis!

I måndags var det IKEA som stod på dagens schema. Så jag, Mamma och Amanda gick upp halv sju för att halv åtta ta bilen mot Sundsvall. Jag inhandlade inte alls så mycket utan blev mest bara några doftljus och någon filt och sådär. Det mest traditionella när man är på IKEA. Däremot så köpte jag ett par tights och en ring på Gina Tricot i Birsta köpcenter. Så lite fick jag ändå med mig hem. Mamma och syster köpte desto mer grejer. Toalettskåp, spegel, matta, ljus i massor, överkast, filtar, fårskinnsplädar osv.

Igår hände det inte så mycket, städade mitt rum, åt lunch på La Gondola med Julia, Hanna och Ludvig, och sen spenderades kvällen hos Julia med massa trevligt folk.

Nu ska jag göra mig i ordning lite för att snart fara till kyrkan där jag ska planera en konfaundervisning med Arvid.

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar