torsdag 16 augusti 2012

Många bollar i luften.

 Nu har det hänt en del på bara några dagar, Matilda kom hit, Olivia kom hit, jag har ringt som en galning till allt folk som finns i hela Vännäs/Umeå och... jag har fått en plats på Dalkarså!!!! :D
Men kan ju ta en sak i taget så man inte blir så förvirrad.
Som sagt Matilda kom hit den 13:de på morgonen och vi tog det bara lugnt för ett tag men sedan på kvällen åkte vi till grönan som jag hade lovat! Massa åkade, massa ätande, sa jag massa åkande? 
Det var väldigt kul i alla fall och jag har saknat den kvinnan! Blev film på kvällen och dagen efter åkte hon hem. När hon åkt hem kom Olivia Holmström, vi gjorde inte så mycket speciellt, såg film på kvällen och nästa dag hjälpte hon mig och Dennis att lyfta ner en båt från biltaket ;) Men tusen tack för att ni kom och hälsade på mig!!!!

Och nu... Dalkarså.. jag dör av lycka och av stress men mest av lycka haha. Fick en plats, kommer att flytta dit. Flyttar saker den 25:de och flyttar mig den 26:de och börjar skolan den 27:de. Måste hinna så mycket, ska på en undersökning den 21:a på morgonen men mitt flyg går inte hem fören den 22:a. Massa tjorv är det med det men är ändå sjukt glad.
Men nu ska jag sluta svamla.. hejdå.



   

                      

                      

                     

   

                        

                        



                        

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar