lördag 11 augusti 2012

ANTAGEN ELLER INTE?


Dalkarså skulle ha ringt igår och sagt om jag kommer in på skolan eller inte, dom har inte ringt... 
Jag hoppas verkligen att jag kommer in, skulle göra att jorden blir en lättare plats att leva på, nämen serri, skulle bli så äckligt glad!!!! För er som inte vet har jag sökt musiklinjen där med huvudinstrument sång och kommer bo på skolan också om jag kommer in. Så håller tummarna!!

Var ju hos min syster igår som sagt, katten är nog den sötaste katten,
funderar på att ta hem den till Vännäs hihi ;)

Idag har jag och Dennis tvättat en båt, kul att veta... haha är sämst på det här med att blogga men en del folk vill väl läsa, de har iaf tjatat på att jag ska börja skriva, så skyll er själva ;)
Ska snart skjutsa Dennis päron till en 50års fest och sedan drar det vidare till forum för att köpa en smoothie, MUMS!!

Tjarråååå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar