onsdag 22 augusti 2012

Flyttkaos.

Kommit hem från Stockholm nu, faktiskt rätt skönt att få vara hemma och träffa kompisar så, men saknar ändå min pojke fast vi sågs för två dagar sen haha. Ändå helt sjukt hur en person kan få ens tankar att springa runt som en förvirrad höna! Menmen, han kommer nog kanske komma upp till mig i slutet på september om han inte fått jobb och måste jobba. Önskar nästan att han inte får jobb så han kan komma hit, får man vara så taskig hahaha.

Nu har i alla fall flyttkaoset börjat. Ska flytta alla saker till skolan på lördag och flyttar mig själv på söndag. Känns spännande att flytta för första gången men är lite nervös. Tänk om jag inte får några vänner och blir den mobbade på skolan, man vet aldrig...
Men ska försöka bli klar med allt ikväll/imorgon för jag vill hinna vara med kompisar innan det bär iväg. Imorgon kommer nog Sandra och tittar förbi hoppas jag och sen ska till Lycksele djurpark med Sallyman på fredag, galet länge sen man träffade den kvinnan känns det som, men det ska bli sjukt kul!!
Lördag är det planerat att spåra men Amanda ab mfl, behöver inte gå in på detaljer men spåra i alla fall haha, kommer nog bli sjukt kul. Om det är fint väder blir det nog tältning också :)

Jaja, ska fortsätta packningen blir inga bilder, förlåt men orkar inte! Hejdå världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar