tisdag 24 maj 2011

trött.

Idag har varit en väldigt bra dag måste jag säga. Har hänt många bra och roliga grejer;
  • Hade en körlektion som gick jättebra
  • Gjorde dykteoriprovet och klarade det
  • Köpte nytt objektiv och en extern blixt till kameran
  • Spelade fotbollsmatch och vi vann
Har helt enkelt varit en superbra dag och jag hoppas att morgondagen också blir lika bra!!

Jag sover hos Gustav och Elisabeth i natt för jag ska ändå vara i stan i morgonbitti. Och eftersom vi spelade match här ikväll och jag redan var i Umeå så är det lika bra att jag stannar här så jag slipper försöka fixa något sätt att ta mig hit på imorgon..

Men nu är jag trött som stryk och vill sova, ska upp relativt tidigt imorgon..

Aja, godnatt och sov gott!! //Matilda

Ps. Kan ju förresten bjuda på en bild på fina Emma från "Alla hjärtans dag" då vi, plus några fler, delade ut gelehjärtan på hela skolan med våran Ny Generationgrupp. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar