måndag 23 maj 2011

Monday, monday Jesus

Hejjs!!

Ska precis alldeles jättesnart iväg upp till skolan på körlektion. Så ska köra hela eftermiddagen fram till tre. Eller Emma kör halva tiden och jag den andra halvan.
Har inga lektioner idag vilket är skönt. Eller har egentligen matte, men det är första lektionen och också den enda lektionen idag så därför jobbar jag med matte hemma istället.

Igår var jag och Emma i stan och spelade fotboll för första gången på typ ett år. Vi är med i ett korpenlag i Umeå och igår hade vi våran första match. Vi förlorade vilket kändes väldigt surt eftersom det kändes som att vi egentligen var ett bättre lag och att det andra laget bara fick massa turmål. Men men, vi har en match imorgon också, så då ska vi minsann vinna!
Usch, jag blir alltid så tävlingsinriktad när jag spelar fotboll. Det är som att jag blir en helt annan människa!!

Men nu måste jag skynda mig så jag hinner upp till skolan i tid. Adjöss people!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar