lördag 28 maj 2011

always only you.

Gårkvällen blev riktigt trevlig. Åt middag hos Ludvig där det bjöds på tacos. Fantastiskt gott. Sen vid halv sju drog vi in mot stan till Café Station där vi fikade tillsammans med Niklas innan Dalkarlså folkhögskola började deras konsert. Vi tittade på det ett tag innan jag, Ludvig, Niklas och Lovisa gick på spontanbio då vi såg "Baksmällan del 2". Den var faktiskt ganska rolig, lite dråplig men kul.

Sen idag började jag dagen med att äta våfflor och nutella hos Marcus tillsammans med massa trevligt folk. Väl när jag kommit hem därifrån har jag målat lite på huset, pluggat och sen försökt packa lite.
Nu ska jag, mamma, Gustav och Elisabeth äta lite jordgubbar och glass samtidigt som vi kollar på fotboll. Fotboll är ju faktiskt riktigt roligt att kolla på. Jag får världens abstinens och vill själv spela fotboll när jag ser andra spela!
Så nu ska jag springa ner till källaren där de andra sitter.

Godkväll på er /Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar