tisdag 10 november 2009

Ledig

Hallåhallå.
Är ledig idag från skolan så nu sitter jag hemma och äter hallon och ser på Vänner. Är på säsong 9 nu, kanske inte är så intressant för er att veta men jag har bara en säsong kvar sen. Vad ska jag titta på då?.. Aja,, helt ledig är jag i och för sig inte. Jag ska jobba i eftermiddag från 15.00-18.00, men det är kul att jobba. Och då tjänar man pengar också vilket innebär att jag har råd med kanske lite dyrare julklappar :)
Efter jobbet ikväll blir det väl bara att ta det lugnt och kanske försöka göra lite läxor vilket nog inte kommer att bli av bara för att jag är så dålig på att ta tag i det :P Sen när Emma har slutat jobba så ska vi nog gå på en promenad, ska bli skönt att få röra på sig lite..
Och imorrn har alla ettor på skolan friluftsdag och då får vi fara in till Umeå på iksu och jag och Emma ska spela squash (stavning?) på förmiddagen och sen träna i gymmet på eftermiddagen. Jag har förresten hört att det gymmet är ett av det största i Norrland eller nått sånt. Så det blir nog riktigt kuul!!
Menmen, ska kila nu. Viiiii hörs!

/Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar