tisdag 9 juni 2009

Feber...

..det har jag nu. Inte roligt alls. Fick fara hem från jobbet pga det. Kände redan igårkväll när jag kom hem från Tunnelutloppet som förövrigt var väldigt roligt och mysigt att jag var på väg att få feber. men tänkte att det skulle gå över under natten. Men typiskt nog så gjorde det inte det... så nu är jag hemma och ska vila mig så jag kan fara tillbaka till jobbet imorrn och så att jag även kan fara till Simons stuga på torsdag! För där väntas det massage bla och en massa andra roliga grejer säkert!

Har fått sommarlov nu också förresten, känns skönt. Känns iochförsig inte så jättemycket än eftersom jag ändå inte är ledig. Men jag slipper iallafall läxor och prov. Det är nice.

Hade en hejdåfest för Ronja i söndags, det var riktigt trevligt! Men kommer sakna henne så mycket.
Efter festen så krockade vi, och sen så går Daniels bil sönder kanske 10 minuter senare. Och det är säkert bara för att Ronja ska flytta härifrån.. Men vi klarade oss utan skador iallafall!

Men nu ska jag gå upp och vila så att jag blir frisk. Ha det bra allesammans, seeyou!

//Matilda


Sommar!

Sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar