torsdag 11 juni 2009

All feber är som bortblåst

Nu är jag på bättringsvägen, yes. Det är bra. Nu har jag varken feber eller ont i halsen längre. Nu är jag bara lite smått tät i näsan. Men det är snart borta också.
Jag har precis duschat och packat klart. Väntar på att Ludvig ska sluta jobba så att vi kan fara till Sippies stuga där vi ska fira honom :) Dom andra är redan där men jag var tvungen att fara in senare för jag behövde vika tvätten och städa här hemma innan jag fick fara. Men nu är jag iallafall klar med det.

Jag jobbar ju på Orion i Vännäsby den här veckan och nästa. Det är faktiskt riktigt trevligt där. Och dom som bor där är så mysiga. Trots att dom ibland kanske har sina dåliga stunder. Igår blev jag kallad för "en riktig karl", jag vet inte riktigt hur jag ska ta det, menmen..

För övrigt så ser jag fram emot kvällen och tror att det kommer att bli trevligt. Punkt slut.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar