måndag 14 maj 2012

14 maj.

Är inte på topp just nu. Min externa hårddisk kan inte läsas på någon dator och HELA mitt liv är på den hårddisken, på riktigt!
Alla bilder från 6 år tillbaka, alla skolarbeten inklusive projektarbetet som ska in om typ en vecka plus massa andra viktiga grejer. Så jag är inte särskilt taggad på att behöva skriva om projektarbetet och de andra uppgifterna som ska in innan studenten.. Blä..

Men förhoppningsvis går det kanske att rädda om jag har tur!! Så jag håller tummarna och ber till Gud att det ska funka. Annars bryter jag ihop..


Annars då? Jo, det blåser sjuuukt mycket ute! Och det är märkligt hur något som inte syns kan få flera meter höga träd att vaja och röra på sig så mycket som de gör. Coolt.

Nu ska jag se det näst sista avsnittet av Desperate Housewives och sen börja göra mig i ordning för sängen!


Önskar jag hade dessa nu att smaska på.. men tyvärr inte. Blir oboy och Daim Rocks istället!
Goder natter // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar