måndag 30 mars 2009

Lycksele

I helgen har jag och mitt fotbollslag varit i Lycksele och spelat fotboll. Vi for tidigt i lördags och tränade direkt när vi kom fram. Vi åt lunch i kåtan, gick på dollarstore och sen spelade vi match mot Betseles 94:a lag. Vi vann med 6-0 och jag gjorde ett mål. Vi hade sämst väder, det snöade och var mulet hela lördagen och söndagen. I lördagskväll åt vi pizza, såg på bilder och filmer från matchen. Sen såg vissa på Robbinson medan dom andra körde psykologen. När Robbinson var slut kom alla och allihopa körde psykologen. Det var riktigt kul. Men Maria sög på att vara psykolog. I söndags hade vi träning först och sen match igen. Den matchen var mot Betseles f-19 lag. Då förlorade vi med 3-2. Men det var ändå riktigt bra kämpat, härligt tjejer. Vi duschade och sen åkte vi hem. När jag kom hem drog jag till Julia och såg det sista avsnittet av en ö i havet.
Igår hade vi skola som vanligt men det var ändå ingen vanlig dag, för den ända lektionen vi hade som vi jobbade på var matten. Sen satt vi och spelade kort i princip resten av hela dagen, eller iallafall jag, Emma och Amanda! Sen kom jag hem, åt mat, läste lite ur en bok, drog till moppekurs del 2. For till Misshan på bönegrupp.
Och idag har jag skola, sen ska jag och min städgrupp städa på misshan så det blir riktigt fint där.

Har förresten belastat mina fötter alldeles för mycket i helgen så jag har fått en inflammation i BÅDA fötterna vilket inte alls är skönt. Gör sjukt ont när jag går på dom. Inte kuuuul. Men man får hoppas att det går över snart!!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar